Eduki publikatzailea

Aisialdiko Prestakuntza

Haur eta gazteen aisialdirako hezkuntza jardueren begiraleentzako titulazioa.

Haur eta gazteen aisialdirako hezkuntza jardueren zuzendarientzako titulazioa.

 

Aisialdiko begirale eta zuzendari titulazioak ezinbestekoak dira adingabeko neska-mutilekin aisia jarduera hezitzaileak egiteko.

Prestakuntza hori haur eta gazteen aisialdiko hezitzaileak prestatzeko eskoletan ematen da.

HAUR ETA GAZTEEN AISIALDIRAKO HEZKUNTZA JARDUEREN BEGIRALEA

Prestakuntzarako helburuak

Aisialdirako heziketa-elkarte bat zuzentzeko gai izatea. Horrenbestez:

a) Aisialdirako heziketa planteamenduan sakontzea.

b) Aisialdiko zentroaren inguruko elementuak aztertzea.

c) Haur eta gazteen arazoak ezagutzea.

d) Begirale talde bat suspertzeko gai izatea.

e) Zuzendari eta dinamizatzaile lanetan hizkuntza normalkuntza eta genero-ikuspegia kontuan hartuta aritzea.

f) Aisialdiko zentro bat eta bere jarduerak kudeatu eta antolatzeko behar diren elementuak ezagutzea.

 

Prestakuntza-moduluak

a) Talde- eta hezkuntza-prozesuak haur eta gazteen aisialdian (30 ordu)*

b) Animazioko teknikak eta baliabideak aisialdiko jardueretan (60 ordu)*

c) Haur eta gazteen aisialdirako hezkuntza-proiektuen plangintza, antolaketa, kudeaketa eta ebaluazioa; modulu honek ondorengo prestakuntza-unitateak barne hartzen ditu:

  • Haur eta gazteen aisialdiaren testuingurua gizarte-ingurunean kokatzea (50 ordu).
  • Aisialdirako hezkuntza-proiektuen programazioa, gauzatzea eta hedapena (70 ordu).

d) Aisialdiko begiraleen taldea koordinatu eta dinamizatzea (80 ordu).

e) Haur eta gazteen aisialdiko jarduerak zuzendu eta koordinatzeko lanbide-praktika ez laboralen modulua (120 ordu).

 

*Baliozkotu daiteke begirale ikastaroa egin bada

HAUR ETA GAZTEEN AISIALDIRAKO HEZKUNTZA JARDUEREN ZUZENDARIA

Prestakuntzarako helburuak

Aisialdirako heziketa-elkarte bat zuzentzeko gai izatea. Horrenbestez:

a) Aisialdirako heziketa planteamenduan sakontzea.

b) Aisialdiko zentroaren inguruko elementuak aztertzea.

c) Haur eta gazteen arazoak ezagutzea.

d) Begirale talde bat suspertzeko gai izatea.

e) Zuzendari eta dinamizatzaile lanetan hizkuntza normalkuntza eta genero-ikuspegia kontuan hartuta aritzea.

f) Aisialdiko zentro bat eta bere jarduerak kudeatu eta antolatzeko behar diren elementuak ezagutzea.

 

Prestakuntza-moduluak

a) Talde- eta hezkuntza-prozesuak haur eta gazteen aisialdian (30 ordu)*

b) Animazioko teknikak eta baliabideak aisialdiko jardueretan (60 ordu)*

c) Haur eta gazteen aisialdirako hezkuntza-proiektuen plangintza, antolaketa, kudeaketa eta ebaluazioa; modulu honek ondorengo prestakuntza-unitateak barne hartzen ditu:

  • Haur eta gazteen aisialdiaren testuingurua gizarte-ingurunean kokatzea (50 ordu).
  • Aisialdirako hezkuntza-proiektuen programazioa, gauzatzea eta hedapena (70 ordu).

d) Aisialdiko begiraleen taldea koordinatu eta dinamizatzea (80 ordu).

e) Haur eta gazteen aisialdiko jarduerak zuzendu eta koordinatzeko lanbide-praktika ez laboralen modulua (120 ordu).

 

*Baliozkotu daiteke begirale ikastaroa egin bada